9.2. Pri rozdelení objednávky na viac zásielok platí začiatok lehoty pre uplatnenie práv z chybného plnenia odo dňa prevzatia poslednej časti objednávky Kupujúcim.
9.3. Kupujúci je povinný pri preberaní od dopravcu prekontrolovať neporušenosť obalu zásielky a prípadné poškodenie bezodkladne nahlásiť.
9.4. Kupujúci vec podľa možnosti prehliadne čo najskôr. Ak zistí Kupujúci pri prevzatí tovaru vady, musí tieto skutočnosti oznámiť vždy bez zbytočného odkladu po tom, čo mal možnosť vec prezrieť a vadu zistiť na adresu operátora e-shopu - e-mail: info@asoto.cz, telefón: 731188487, Adresa: asoto.sk/POP Tábor-JC, s.r.o. E-SHOP, Staroklokotská 17, Tábor 390 03, Česká Repblika
9.5. Práva z chybného plnenia sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená. Reklamácia použitého tovaru je možné uplatniť zaslaním na adresu reklamačného oddelenia. asoto.sk/ POP Tábor-JC, s.r.o., reklamačné oddelenie Staroklokotská 17, Tábor 39003, Česká republika, e-mail: info@asoto.cz telefón: 731188487
9.6. Pre reklamácie použitého tovaru Kupujúci priloží Formulár pre uplatnenie reklamácie použitého tovaru, ktorý by mal v záujme urýchlenia reklamácie obsahovať: dátum dodania tovaru, názov a číslo výrobku, a kúpna cena (doklad o zakúpení, napr. kópiu paragónu, číslo objednávky, výjazd z terminálu , či udania presného dňa a miesta nákupu, aby mohol byť nákup overený), reklamované množstvo, presný popis závady a návrh na vybavenie reklamácie, kontaktné spojenie (najlepšie tel.číslo či e-mail adresa), adresa zákazníka na ktorú má byť vybavená reklamácia zaslaná.
9.7. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že Tovar pri prevzatí nemá vady. Predávajúci poskytuje kupujúcemu záruku na tovar po dobu 24 mesiacov (ak nie je ďalej uvedené inak), ktorá začína plynúť od okamihu prevzatia tovaru.
9.8. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po skončení reklamačného konania bol povinný tovar prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Ak dôjde k výmene tovaru, pokračuje pôvodná záručná lehota, nezačína tým nová 2 ročná záruka. Záručnú dobu nemožno zamieňať so životnosťou tovaru, tj. Dobou, počas ktorej pri správnom užívaní a ošetrovaní môže tovar vzhľadom k svojim vlastnostiam, danému účelu a rozdielnosti v intenzite jeho používania vydržať. Ďalej s bežným opotrebením či mechanickým poškodením zákazníkom.
[Práva kupujúceho z vád]
9.9. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u tovaru v dobe 24 mesiacov od jeho prevzatia. To neplatí (a) u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, (b) na opotrebenie veci spôsobené jej obvyklým užívaním, (c) v prípade používaného tovar na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú vec mala pri prevzatí kupujúcim, alebo (d) ak to vyplýva z povahy tovaru a dojednania strán. (E) u mechanického poškodenia tovaru či iného poškodenia hoci vedome alebo nevedome zákazníkom.
9.10. Ak nemá tovar vlastnosti dohodnuté, tj. ak má tovar vadu / y: Oprávnená reklamácia má 4 varianty riešenia: 1 / opravu tovaru 2 / výmenu tovaru za nový 3 / poskytnutie zľavy na tovar 4 / vrátenie peňazí. Záleží či je vada podstatným alebo alebo nepodstatným porušením zmluvy. Podstatné porušenie je, že tovar nemá vlastnosti, pre ktoré bolo kúpené alebo vlastnosti zásadné. Iná porušenie sa považujú za nepodstatná. Pri podstatnom porušení zmluvy si môže zákazník vybrať či chce vec opraviť, vymeniť, dostať zľavu na tovar alebo odstúpiť od zmluvy a vrátiť peniaze. U nepodstatného porušenia volí zákazník medzi zľavou a odstránením vady, odstúpenie od zmluvy je možné ak nejde vada odstrániť, prípadne nestihne sa vybaviť v zákonnej lehote. Požadovaný spôsob uveďte do reklamačného protokolu.
9.11. Pokiaľ sa v priebehu záručnej lehoty trikrát objaví rovnaká chyba a trikrát ju zákazník reklamuje má zákazník právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí.
9.12. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím vedel, že tovar má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
9.13 Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, že tovar má vady - reklamovať tovar, bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil (predávajúci nezodpovedá za chybu / zväčšenie rozsahu vady v prípade, že
kupujúci po zistení chyby - kedy sa vada stala zjavnou tovar ďalej používal). Pri oznámení o vade - reklamácii tovaru, kupujúci oznámi predávajúcemu akým spôsobom sa vada prejavuje a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie - uplatnenie práva z vady tovaru s tým, že voľbu uplatneného nemôže práva meniť, pokiaľ sa nedohodne s predávajúcim inak.
9.14.Prodávající nepreberá žiadne nevyžiadané zásielky na dobierku alebo na náklady predávajúceho.
9.15. Kupujúci je povinný preukázať, že tovar zakúpil u predávajúceho a že chybu uplatňuje v riadnej lehote. Bez preukázania týchto skutočností nie je predávajúci povinný reklamáciu prijať.
9.16. Pre posúdenie vád a ich vybavenie je kupujúci povinný odovzdať tovar tak, aby bolo možné reklamáciu posúdiť a vybaviť. Predávajúci nie je povinný prijať na reklamáciu tovaru, (i) ktoré nebude odovzdané tak, aby bolo možné reklamáciu posúdiť a vybaviť a (ii) v prípade, že tovar nebude riadne vyčistený, vysušený a pod. V súlade so všeobecnými požiadavkami hygieny a bežnými postupmi.
9.17. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď po riadnom predložení tovaru na posúdenie, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu tovaru potrebná k odbornému posúdeniu vady. Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote.
9.18 Pokiaľ bol tovar zaslaný prepravnou službou, bude po vybavení automaticky zaslaný na adresu kupujúceho.
9.19. Vybavením reklamácie sa rozumie odstránenie vady, výmena tovaru, poskytnutie zľavy alebo vrátenie peňazí. Za vybavenú reklamáciu sa považuje, keď predávajúci informuje kupujúceho / zákazníka / že je reklamácia vybavená a akým spôsobom sa tak stalo. V prípade, že si kupujúci reklamovaný tovar nevyzdvihne, môže predávajúci účtovať kupujúcemu skladné v zodpovedajúcej výške.
9.20 V prípade nami uznanej reklamácie za oprávnenú, dôjde k uhradeniu ceny prepravného / cena prepravného od kupujúceho smerom k eshopu /, vo výške najlacnejšieho nami ponúkaného spôsobu dopravy a to v sume 3,49 EUR. V opačnom prípade / zamietnutej reklamácie / eshop asoto.sk neponesie náklady, ktoré zákazníkovi vznikli pri preprave reklamovaného tovaru / cena prepravného od kupujúceho smerom k eshopu /.
9.21 Všetky ustanovenia vyššie a tu nepopísaná sa riadi podľa aktuálneho platného Občianskeho zákonníka. Prípadné spory pri riešení a vybavenie reklamácie môže zákazník riešiť mimosúdnou cestou na adrese kontakte - viď. bod 1.5
10. Poučenie o práve na odstúpenie od Zmluvy
10.1. Kupujúci má v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, pričom v prípade, že predmetom Kúpna zmluvy je niekoľko druhov tovaru, beží táto lehota odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu odoslaný v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využitý vzorový formulár poskytovaný predávajúcim.
10.2. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musíte o svojom odstúpení od zmluvy informovať Predávajúceho formou jednostranného právneho rokovania (napríklad listom zaslaným prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb alebo e-mailom). Zaslať na adresu z ktorej Vám bol pôvodne tovar odoslaný.
Na stránkach asoto.sk môžete vytlačiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý však nie je povinnosťou.
10.3. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, postačuje odoslať odstúpenia od Zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty.
10.4. Dôsledky odstúpenia od zmluvy: Ak odstúpite od zmluvy, vrátime Vám bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy nám došlo Vaše oznámenie o odstúpení od zmluvy, platbu, ktorú sme od Vás dostali, vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku Vami zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania nami ponúkaný). Pre vrátenie platieb použijeme rovnaký platobný prostriedok, ktorý ste použili (a) pre pôvodnej transakcii, ak ste výslovne neurčil (a) inak. Platbu vrátime až po obdržaní vráteného a nepoškodeného tovaru.
10.5. Prevzatie tovaru: Tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď došlo k odstúpeniu od zmluvy, zašlite späť na adresu, z ktorej ste ho dostali. Lehota sa považuje za zachovanú, ak nám odošlete tovar späť pred uplynutím 14 dní.
10.6. Zodpovednosť za zníženie hodnoty vráteného tovaru: Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti za účelom zistenie povahy a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti .
10.7. Náklady spojené s vrátením tovaru: Ponesiete priame náklady spojené s vrátením tovaru. Službu bezplatné vrátenie, výmena tovaru možno využiť iba u objednávok nad 60 EUR za samotný tovar.
11. Ochrana osobných údajov
11.1. Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom 18/2018 Z.z. - Zákon o ochrane osobných údajov
11.2. Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo a emailovú adresu (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje").
11.3. Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely vedenia používateľského účtu. Nezvolí ak kupujúci inú možnosť, súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim tiež pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení kupujúcemu. Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohto článku nie je
podmienkou, ktorá by sama o sebe znemožňovala uzavretí kúpna smlouvy. Kupující súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. V prípade, že je nákup na webovej stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby dochádzalo k ukladaniu tzv. Cookies na počítač kupujúceho, môže kupujúci súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
11.4. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch.
11.5. Spracovaním osobných údajov kupujúceho môže predávajúci poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa. Okrem osôb prepravujúcich tovar nebudú osobné údaje predávajúcim bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho odovzdávané tretím osobám.
11.6. Vyššie osobné údaje budú spracované za účelom realizácie zmluvy, identifikácie strán a plnenie zo zmluvy a ďalej za účelom evidencie zmluvy a budúceho prípadného uplatnenie a obrany práv a povinností zmluvných strán. Tieto uvedené osobné údaje budú spracované za vyššie uvedeným účelom po dobu trvania zmluvného vzťahu a ďalej po dobu 10 rokov od ukončenia zmluvného vzťahu, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. E-mailová adresa a telefónne číslo budú ďalej spracované s cieľom zaradiť do databázy pre zasielanie obchodných informácií ( "Súhlas na marketingové účely"), poskytne ak kupujúci k tomuto použitia svoj súhlas napríklad zaškrtnutím príslušného poľa na súhlas a nezaškrtnutím príslušného poľa pre nesúhlas pri objednávke tovar, a to po dobu 3 rokov vždy od poslednej uzatvorenej zmluvy, ak túto dobu nepredĺžite. Zasielanie obchodných oznámení môžete kedykoľvek jednoduchým spôsobom ukončiť / odhlásiť a Vaše uvedené údaje budú z databáz odstránené, a to napríklad zaslaním listu, e-mailu na e-mailovú adresu info@asoto.sk, preklikom na odkaz v obchodnom oznámení, prostredníctvom sms či iným vhodným spôsobom. Súhlas na marketingové účely zahŕňa najmä súhlas s: - zasielaním všeobecných obchodných oznámení, - zasielaním užívateľsky prispôsobených obchodných oznámení / cielená reklama, - zasielaním informácií o súťažiach (spotrebiteľských), - zasielaním dotazov o spokojnosti a hodnotenia predávajúceho, nákupu či tovar, - zasielaním iných oznámení, otázok či žiadostí súvisiace so skvalitnením či kontrolou poskytovaných služieb alebo predaja tovaru a prieskumu mienky kupujúceho ako zákazník - vždy vo vzťahu k tovaruu / službám Predávajúceho. Na adrese info@asoto.sk môžete tiež kontaktovať nášho splnomocnenca pre ochranu údajov, prípadne požiadať o výmaz osobných údajov. Predávajúci bude s osobnými údajmi nakladať vždy v súlade s platnými právnymi predpismi.
11.7. Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.
11.8. V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že predávajúci alebo spracovateľ (čl. 9.5) vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže: I. požiadať predávajúceho alebo spracovateľa o vysvetlenie, II. požadovať, aby predávajúci alebo spracovateľ odstránil takto vzniknutý stav.
11.9. Ak požiada Kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzdať.
11.10. Čo sú cookies? Cookie je malý súbor, ktorý sa z našej webovej stránky ukladá na pevný / hard disk (vrátane mobilných zariadení) užívateľa / návštevníka. Tento súbor identi fi kuje špeci fi cké informácie z predchádzajúcich návštev na webových stránkach z príslušného prístroja. Informácie môžu napríklad zahŕňať adresu IP pripájajúceho sa počítača, dátum a čas návštevy, odkazujúce URL adresa (stránka, z ktorej návštevník prišiel), stránky / produkty navštívené na našom webe, typ použitého prehliadača a stránky, ktoré boli navštívené apod. Platnosť / funkčnosť súborov cookies buď vyprší na konci internetovej relácie (po odpojení zariadenia od stránok / internetu) alebo vyprší po určitej obmedzenej dobe. Dôvod použitia Tieto súbory a informácie sa naša spoločnosť snaží využívať na účely vylepšovania a rozvoja služieb, ktoré tu ponúkame a poskytujeme. Využitie súborov cookies umožňuje zlepšovať pre Vás lepší užívateľnosť webových stránok a spríjemňuje ich použitia. Ochrana osobných údajov Súbory cookies používame tak, aby na základe takto získaných informácií / dát nebola osoba užívateľa identi fi kovateľný, a to ani pri využití ďalších informácií, ktoré máme k dispozícii. Druhy súborov cookies Bežne a vždy s ohľadom na aktuálny vývoj v príslušných informačných technológiách používame tieto typy súborov cookies: (i) Vyžadované - sú nevyhnutné a pomáhajú Vám pohybovať sa po webových stránkach a vidieť určité funkcie. Tieto súbory napríklad zaisťujú uloženie nákupného košíka pri všetkých krokoch procesu uzatvárania objednávky; (Ii) Funkčné - umožňujú zabezpečiť ešte príjemnejší zákaznícky zážitok. Tieto súbory Vám pomáhajú ukladať a pripomínať Vám nákupný košík a umožňujú vytvárať zoznamy priania a pod .; (Iii) Výkonnostný - nám pomáhajú porozumieť nákupnému správaniu našich návštevníkov. To nám umožňuje neustále vylepšovať naše webové stránky, aby pre Vás bolo nakupovanie čo najjednoduchšie a najpríjemnejšie; (Iv) Interakčné - sa používajú k tomu, aby ste mohli vyjadriť svoj názor - čo si myslíte o našich produktoch, webových stránkach a pod .. Tieto súbory cookies Vám umožní vyjadriť sa na sociálnych médiách tak, že sa Vám naše produkty páči alebo že je odporúčate , a porozprávať sa s pracovníkmi našich služieb. Môžete však tiež poradiť našim ostatným (potenciálnym) zákazníkom tým, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenzia; (V) Zacielenie reklamy - si zapamätajú Vaše preferencie týkajúce sa produktov a nakupovanie. Tieto súbory cookies nám umožnia zisťovať, čo máte radi. Takže keď napríklad prechádzate výsledky hľadania vo vyhľadávačoch, budú sa zobrazené reklamy viac týkať Vašich preferencií. Keď chcete použitie súborov cookies zakázať: Kedykoľvek môžete zmeniť nastavenia svojho zariadenia - používaného prehliadača tak, aby súbory cookies odstraňoval alebo bránil ich ukladanie, ak s ich použitím nebudete výslovne súhlasiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookies, nájdete v príslušnej časti pomocníka Vášho zariadenia či prehliadača.
12. Záverečné ustanovenia
12.1. Tieto OP platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho v deň odoslania elektronickej objednávky vtedy, ak nie je medzi účastníkmi písomne dohodnuté niečo iné.
12.2. Odstúpenie je účinné okamihom jeho doručenia Predávajúcemu, nevzťahuje sa však na zásielku už odovzdanú dopravcovi.
12.3. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia OP v znení platnom v deň odoslania objednávky, ako aj v deň odoslania objednávky platnú výšku ceny objednaného tovaru (vrátane príp. Expedičných a dopravných nákladov) uvedenú v cenníku na internetovej stránke predávajúceho, ak nebude v konkrétnom prípade písomne dohodnuté inak.
12.4. Odoslanou objednávkou (návrhom kúpnej zmluvy) je kupujúci po dobu stanovenú k dodaniu tovaru neodvolateľne viazaný. Tieto Obchodné podmienky sú platné od 01.02. 2020